سرطان دارم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سرطان دارم
نوشته شده در شنبه 5 مهر 1393
بازدید : 118
نویسنده : keyvan

بچه ها شش ماهه سرطان دارم حلالم کنید.
شش ماه پیش ..
یه آزمایش ساده که دکتر گفت چندتا چیز مشکوک داخلش هست و باید چندتا آزمایش دیگه بدی.
از آزمایشگاه دراومدم ، فرداش واسه آزمایشای بعدی رفتم وقتی تموم شد باخیال راحت گفتم من چیزیم نیست.
بعد ۳ روز واسه جواب آزمایش رفتم . رفتم پیش دکتر تا جوابارو ببینه .
بعد چند دقیقه سکوت گفتم دکتر دیدی چیزی نیست شما الکی گیر دادی،تو چشام نگاه کرد
گفتم چیزی شده بعد یکم سکوت گفت متأسفم…
گفتم واسه چی؟؟؟؟
چندتا برگه رو گذاشت کف دستم گفت سرطان داری
گفتم بیخیال من جنبه شوخی ندارم
نگام کردو گفت زهراخانم متأسفانه جواب سرطانت مثبته من خیلی متأسفم …
الآن ۶ ماه گذشته اما هنوز جوابه آزمایش اون روزو دارم هنوزم نگاشون میکنم و با خودم میگم اینا همش خوابه! اما اون منم که تو خوابم …
باورش واسه خودمم سخته که سرطان کرم ریزی دارم…
.
.
.
من رفتم…
عمـــــــــــــــــــــه؟؟
بیا این بچه ها باهات کار دارن

fbdooni.loxblog.ir




:: موضوعات مرتبط: , , , ,
:: برچسب‌ها: پست های فیسبوکی , استاتوس , طنز ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: